loading...
درباره کانتر
مپ ها


علی اسدی بازدید : 102 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

سلام خدمت دوستای حرفه ای  

 

در این قسمت براتون کدهای ادمینی فان رو جمع کردم و گذاشتم که شاید برای خنده می خواستین ازش استفاده کنید

 

امیدوارم از این کدها استفاده کنید و لذت ببرید.

گه آدمین سروری هستی میتونی از این کد ها استفاده کنی

خوب اگه میخوای استفاده کنی این کد ها رو در کنسول بزن.

خوب من این کد ها رو روی پلیری به نام cheat  تست میکنم

amx_uberslap cheat<<<<<<<اونقدر اسلپ میکنه تا dmg به ۱ برسه.

amx_armor cheat 100<<<دادن 100 زره به بازیکن.

amx_fire cheat<<<<<<<آتش زدن به بازیکن.

amx_givemoney cheat 16000<دادن پول به بازیکن.

amx_takemoney cheat 16000<کم کردن پول بازیکن.

amx_heal Cheat 999 <الان من به پلیر 999 hp دادم.

amx_rocket cheat <موشک زدن به بازیکن یعنی در جا میمیره

amx_weapon cheat 45 < الان من به پلیر b44 دادم.

توجه: اگه تو اسم بازیکن { وجود داشته باشه هیچ کدوم از این کد ها نمیگیره

امیدوارم مورد رضایت شما باشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در باره ای مطالب سایت چیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 500
  • بازدید کلی : 2,909